Administratief medewerker (28 uur per week)

Ben jij helemaal thuis in de wereld van administratie? En wil je werken bij een organisatie met een frisse blik op de uitvoering van het sociaal domein? Dan passen wij perfect bij elkaar!

Neem jij graag het voortouw? Vind je het leuk om jezelf verder te ontwikkelen en op die manier ook een belangrijke bijdrage te leveren aan de verdere professionalisering van de organisatie en de afdeling bedrijfsvoering? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Samen werken aan werk!

Als administratief medewerker zorg je voor de dagelijkse verwerking van administratie en fungeer je als ondersteuner voor onze multidisciplinaire teams. We bieden je een belangrijke rol in het zien van kansen om het administratieve proces, zowel voor jouw klanten als intern, continu te optimaliseren. Je bent van essentieel belang voor het behalen van organisatiedoelen. In deze functie ben je ook de achtervang van het secretariaat bij vakanties en kun je in een uitzonderlijk geval ingezet worden achter onze receptie voor het ontvangen van kandidaten.
Je komt te werken in een relatief jong team waarbij open communicatie en informele sfeer belangrijk zijn en jullie samen successen behalen. Binnen Werkkracht krijg je altijd de ruimte om jezelf te blijven ontwikkelen.
Onderstaande eigenschappen en ervaring zijn een pré, maar wij laten ons ook graag verrassen door jouw enthousiasme en ambitie in het algemeen.

  • Je bent secuur en werkt proces gedreven;
  • Je bent initiatiefrijk en kwaliteitsbewust;
  • Je bent daadkrachtig en hebt een goed overtuigingsvermogen;
  • Je kunt het overzicht bewaken;
  • Je bent een teamspeler;
  • Je beschikt over een MBO+ werk- en denkniveau;

Ben je enthousiast over deze functie, maar pas je nog niet precies in het profiel of ben je nog niet werkzaam in de branche? Dan gaan we toch graag met jou in gesprek!

Wat hebben wij jou te bieden?

Het betreft een functie voor 28 uur per week. We bieden je een jaarcontract (dat bij goed functioneren wordt omgezet naar onbepaalde tijd) en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Inschaling vindt plaats in schaal 6 van de CAO SGO en is afhankelijk van kennis, opleiding en ervaring.

Je vakantiegeld, eindejaarsuitkering, bovenwettelijk verlof zijn gebundeld in een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05%. Dit is een vrij besteedbaar budget, waarmee je flexibel keuzes maakt over hoe en wanneer je deze elementen wilt inzetten.

We werken op basis van vertrouwen. Waar, wanneer en hoe je werkt bepaal je zelf (in overleg met je teamgenoten), zolang je jouw werk en de samenwerking met collega’s en opdrachtgevers georganiseerd hebt en de resultaten worden behaald.

Wij geloven in de kracht van werk!

Werkkracht is een organisatie die de Participatiewet en de Sociale Werkvoorziening (SW) uitvoert. We zijn in Ede op het gebied van arbeidstoeleiding, de verbindende schakel tussen werkzoekenden, werkgevers, het regionale werkgeversservicepunt (WSP), onderwijs, zorg en de gemeente. Bij Werkkracht staat de mens centraal. Individueel maatwerk en focus op werk, dat is hoe wij het doen. Wij geloven dat meedoen gelukkig maakt. Werken op je eigen niveau en je talenten inzetten binnen een organisatie die bij je past.

Samen met onze samenwerkingspartners en ondernemers uit de regio, zetten wij ons daarvoor in. Ons doel is om gezamenlijk alle werkzoekenden binnen de Participatiewet en de SW aan regulier werk te helpen of te activeren.

Omdat we werk centraal zetten voor onze werkzoekenden, zetten we onze medewerker centraal bij de uitvoering van zijn/ haar werk. Dit betekent dat je de mogelijkheid krijgt om daadwerkelijk werk te maken van groei en ontwikkeling. Het is een organisatie waarbinnen professionals met elkaar bouwen aan de nieuwe dienstverlening en zelf eigenaarschap kunnen nemen voor de resultaten.

Interesse?

Graag ontvangen wij jouw reactie in de vorm van een korte motivatie en cv waarin je iets over jezelf vertelt en jouw visie op deze functie. Deze kun je sturen naar sollicitatie@werkkracht.nl.

Heb je vooraf nog vragen? Je kunt contact opnemen met Justin Doekhi, manager Bedrijfsvoering, via 06 – 83 334 251.

Solliciteer direct